Σέ τιμή-έκπληξη – 463.000.000 ευρώ.

ΥΠΟΒΡΥΧΙΑ

Στις 4 Ιουνίου,την ίδια μέρα που οι συγκυβερνώντες προχωρούσαν στο κλείσιμο του Κοινοβουλίου, παρελήφθη από τις αρμόδιες υπηρεσίες της Βουλής η δικογραφία για την υπόθεση των υποβρυχίων, στην οποία οι αρμόδιοι αντιεισαγγελείς Αν.Ελευθεριανός και Π. Παπανδρέου που την υπογράφουν ζητούν από το σώμα των βουλευτών τη διερεύνηση τυχόν ποινικών ευθυνών για τους Ευάγγελο Βενιζέλο(ως υπουργού Άμυνας) και Γιώργου Παπακωνσταντίνου (ως υπουργού Οικονομίας).
Εάν η Βουλή δεν έκλεινε υπήρχε δυνατότητα με τις υπογραφές 30 βουλευτών να κατατεθεί αίτημα για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής για τους δύο πολιτικούς.
Η δικογραφία φέρεται να παραλήφθηκε από την αρμόδια Ειδική Γραμματεία της Βουλής, στις 4 Ιουνίου, μέρα κατά την οποία θυροκολλήθηκε το προεδρικό διάταγμα για την λήξη των εργασιών της Ολομέλειας της Βουλής, άρα και της τρέχουσας συνόδου.
Ωστόσο κατατέθηκε 18/06 στις αρμόδιες υπηρεσίες της Βουλής.
Είναι φανερό ότι το κλείσιμο της Ολομέλειας από την κυβέρνηση, είχε στόχο να μην τεθεί ζήτημα ποινικής δίωξης των δύο υπουργών λόγω παραγραφής των αδικημάτων.
Τα αδικήματα που αφορούν τον νόμο “περί ευθύνης υπουργών” παραγράφονται μετά την παρέλευση δύο κοινοβουλευτικών συνόδων και μετά το τελευταίο κλείσιμο της Βουλής, οι Βενιζέλος και Παπακωνσταντίνου ,μήπως καθάρισαν για πάντα;
Στην ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚ αναφέρεται ότι “η κα Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου είμαστε βέβαιοι ότι θα ελέγξει όλη αυτή την αντισυνταγματική και παράνομη μεθόδευση για την δημιουργία φευγαλέων εντυπώσεων”.
Σημειωτέον δέ ότι το γερμανικό υποβρύχιο Τ-214 δεν είχε παραχθεί ποτέ στο παρελθόν, δεν υπήρχε πρότυπο, ούτε είχε κατασκευαστεί κάποιο δοκιμαστικό μοντέλο.
Ουσιαστικά το Ελληνικό ναυτικό ως “πειραματόζωο” αγόρασε κάτι πάνω στο οποίο οι Γερμανοί θα έκαναν πειράματα, προκειμένου να αποκτήσουν τεχνογνωσία στην κατασκευή του.
Το πρώτο μοντέλο, που παραδόθηκε στην Ελλάδα το 2010, με πέντε χρόνια καθυστέρηση και αφού οι ελληνικές κυβερνήσεις είχαν προπληρώσει περίπου 2,3 δισ. ευρώ, ονομάστηκε “Παπανικολής” και την πρώτη φορά που μπήκε στη θάλασσα διαπιστώθηκε ότι έγερνε επικίνδυνα.
Την περίοδο που η ελληνική κυβέρνηση αποφάσιζε να αγοράσει τα γερμανικά υποβρύχια, στην “αγορά” υπήρχαν άλλες δύο προσφορές.
Σύμφωνα με ανώτερους αξιωματικούς του Πολεμικού Ναυτικού, η μία προσφορά ήταν από τη σουηδική πολεμική βιομηχανία που πουλούσε “επιχειρησιακά έτοιμο” υποβρύχιο, με κόστος 197.000.000 ευρώ.
Η δεύτερη ήταν η γαλλική προσφορά με κόστος 328.000.000 ευρώ.
Η ελληνική κυβέρνηση, ωστόσο, δεν ασχολήθηκε καθόλου με άλλες προσφορές και με κλειστά μάτια προχώρησε στη συμφωνία με τους Γερμανούς, χωρίς μάλιστα να υπογράψει σύμβαση κόστους, με αποτέλεσμα να αγοράσει τελικά ένα υποβρύχιο σε τιμή-έκπληξη – η σύμβαση που υπογράφηκε εκ των υστέρων προέβλεπε κόστος 463.000.000 ευρώ!!